Saha Hizmetleri

iServe, Türkiye’nin dört bir yanına yayılan güçlü saha ağıyla, marka bağımsız kurulum, entegrasyon ve teknik destek hizmetlerini uluslararası kalite standartlarında sunar. Kurumların ihtiyaç duyduğu tüm fiziksel BT operasyonlarında tam donanımlı ve güvenilir bir iş ortağı olarak sahada yer alır.

iServe ile saha desteği demek; her lokasyonda aynı kalite, her müdahalede aynı güven demektir.

Marka Bağımsız Hizmet

Her türlü donanım ve yazılım markasına entegre çözümler sunar.

Ulusal Yaygınlık

Türkiye genelinde anlaşmalı 7 ofis ve iş ortaklığı ağıyla tüm illerde aynı hizmet kalitesini sağlar.

Belgelenmiş Kalite

TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi ve ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sertifikası ile kalite ve güvence standartlarına bağlıdır.

Hizmet Seviyesi Anlaşmaları (SLA)

Verilen her hizmet, SLA kapsamında kayıt altına alınır, ölçülür ve raporlanabilir şekilde yönetilir.

Erken Uyarı ve Denetim Sistemleri

Potansiyel hizmet riskleri önceden tespit edilir, hızlı aksiyon alınır ve süreçler sürekli iyileştirilir.

Müşteri Odaklı Yaklaşım

Tüm saha operasyonları, kurumun ihtiyaçlarına özel olarak şekillendirilir ve yüksek memnuniyet hedefiyle yürütülür.

iServe saha hizmetlerini Türkiye'nin her bölgesinde sunuyor mu?

Evet. iServe, Türkiye genelindeki anlaşmalı 7 ofisi ve yaygın servis ağı sayesinde ülkenin her köşesine aynı kalite standartlarında saha hizmeti sunmaktadır.

Kendi markamıza özel ekipmanlarımız için de destek alabilir miyiz?

Evet. iServe, marka bağımsız çalıştığı için, tüm donanım ve yazılım markalarıyla uyumlu kurulum, bakım ve destek hizmeti verebilmektedir.

Saha hizmetlerinin performansı nasıl ölçülüyor?

Tüm saha hizmetleri, Hizmet Seviyesi Anlaşmaları (SLA) kapsamında ölçülür, takip edilir ve raporlanır. Bu sayede verilen hizmetlerin kalitesi şeffaf şekilde izlenebilir ve sürekli iyileştirilir.